Společnost SWIETELSKY Rail CZ kompletně upraví geometrickou polohu koleje v extrémně vytíženém úseku tzv. Nového spojení Praha hl. n., Masarykovo nádraží – Libeň, Vysočany, Holešovice a v úseku trojkolejné trati Praha-Libeň - Praha-Běchovice. Celkem půjde o 76 kilometrů kolejí a 116 výhybek.
„Budeme proto pracovat pouze při nočních výlukách, aby stavební práce ovlivnily především osobní dopravu co nejméně," říká Lukáš Vostrý, ředitel závodu Stroje a mechanizace SWIETELSKY Rail CZ.
Firma má na zakázku, včetně všech souvisejících a přípravných prací, 45 nočních výluk, plánovaných od 19. dubna do 9. června.
„Organizačně i technicky jde o ojedinělou akci, při které budou nasazeny v některých nočních směnách současně až tři strojní linky. Nasadíme své nejvýkonnější a zároveň nejmodernější dostupné technologie," dodává Lukáš Vostrý.
Cílem opravy, jejímž investorem je státní Správa železnic, je systémová údržba nejvytíženějšího koridorového uzlu při co nejmenších omezeních provozu a jeho kvality.
Společnost SWIETELSKY Rail CZ na této stavbě nasadí technologii:
ASP Unimat 09-32/4S DYNAMIC + BDS 2000-4
Dvoupražcová kontinuální výhybková strojní podbíječka s integrovaným dynamickým stabilizátorem + stroj na distribuci a úpravu štěrkového lože včetně úpravy štěrku ve výhybkách.
ASP Unimat 09-32/4S + DGS 62N + SSP 121 D
Dvoupražcová kontinuální výhybková strojní podbíječka + dynamický stabilizátor a stroj na úpravu štěrkového lože.
ASP Unimat 09-475/4S + DTS
Jednopražcová kontinuální výhybková strojní podbíječka s integrovaným kartáčem a zásobníkem na štěrk + dynamický stabilizátor
ASP Stopfexpress 09-4X DYNAMIC + BDS 2000
Čtyřpražcová kontinuální traťová strojní podbíječka s integrovaným dynamickým stabilizátorem + stroj na distribuci a úpravu štěrkového lože.