Swietelsky AG
  • SWIE Seite Ueber Uns Header 3400 Auf 2240X1040 Rgb
Zpět

Na kolejích u Berouna budeme pracovat pouze v noci

16.09.2020

Mnozí cestující sedmidenní opravu 56,6 kilometrů kolejí a 26 výhybek v úseku Beroun – Kařízek ani nezaregistrují. Od 16. do 23. září ji na této vytížené trati budeme provádět výhradně při nočních výlukách. Zhruba od půl osmé večer do půl šesté ráno. Dopad na osobní železniční dopravu bude tedy minimální.

„Na mimořádně dlouhý úsek nasadíme špičkové technologie, které umí výlukové časy zkrátit o desítky procent proti běžně dostupným strojním linkám na českém trhu,“ říká Lukáš Vostrý, ředitel závodu Stroje a mechanizace SWIETELSKY Rail CZ.

SWIETELSKY Rail CZ na stavbu nasadí dvě mimořádně výkonné strojní linky. V traťových úsecích Králův Dvůr - Zdice, Zdice - Hořovice a Hořovice - Zbiroh půjde o ASP Stopfexpress 09 - 4X Dynamic a BDS 2000. Ve stanicích Zdice a Hořovice pak o strojní linku ASP Unimat 09-475/4S a SSP 121-D a DGS 62 N.

Pro představu – ASP Stopfexpress 09 - 4X Dynamic je první kontinuální čtyřpražcová podbíječka na světě s integrovaným dynamickým stabilizátorem. Má výkon až 2.000 metrů za hodinu. V případě potřeby lze nastavit čtyř, dvou nebo jedno pražcové podbíjení. Při práci ji doplní stejně výkonný stroj BDS 2000 (ballast distribution system) na úpravu štěrkového lože. V Česku se objevuje jen zřídka, neboť ji její vlastník Swietelsky AG využívá na kolejových stavbách po celé Evropě.